Sunday, April 3, 2011

citer pasal kawen!!!!(citer chinese new year)

ahaks.....gatal nyer
 bunyi tajuk kat atas 
tuh....heheheehe...
memang time2 ni terase mcm
 nk kawen jer...
tp..dgn sape?????
owh..tidak!!!!!!
takde calonn.....hmmmm...
sume kawan2 aku 
dah ade pakwe,
tunang yang dah
 berlaki pon ade..

aku????haremmm....
hmm...tapi bagus jugak kalu 
x de pakwe nih..save kredit...
pastu x pyh nk bt report
 harian kalu g mne2...huish!!!!
(saje nak sedapkn ati..padahal,
biasanyer pakwe yang topup nnt)
owh....kesian....
mcm mne ni ek???
bio je kot..
perasaan ni jangan
 layan sangat...
nanti parah..susah...


hmm...kadang2..teringin pulak...
hai la badan..
bile la ko ni nk berpunya.....
hmmm..tadikan,balik keje
 pegi la shopping
 kat boulevard...haha..sebenarnye
saya tak der boypren....
 












x shopping pon...bli makanan je..
sbb x sempat nak makan..banyak keje...
hahaha...ni nak citer ni...

skrg kan nak tahun baru china
,so...ade la sale....sale????
ape yang sale??msti la
 jewelleries ok!!huih....
mau pitam tengok...kalu kayer...
lme dh aku borong ngan
 pekerja2 dia yang ensem2 tuh...
aku tertarik kat 1 benda....
nilah benda tuu...
cincin merisik











kalau lah ade orang datang..
tunjuk cincin ni kat umah sbb 
nk masuk meminang..time 2 jgk aku 
stujuu..tp dgn syarat...
aku msti berkenalan ngan dia dlu..
bkn sembarang.....hehehe...
n then....ade plak buat
 majlis tunang2 ni....hoih...
kalu dapat cincin kat atas ni....hmmm...
cincin tunang












jeles sumer perempuan..hahaha....

cantik kan3.......hahahaha....
beruntung nyer badan...
sape dapat nih......


ahh...tu seume mimpi dan angan2..
cincin kahwin
tp tak salah kan klu 
kita nak berangan..
angan2 itu juga boleh 
buat kita bersemangat 
untuk kita merialisasikan 
keinginan....ok....ni baru
 cincin...nanti kiter talk2 
about lain yer...
(penjahanaman bahasa inggeris)hhaha...

No comments:

Post a Comment