Tuesday, April 5, 2011

ape makne nye sume nih....

hari ni aku keje pagi....biasa la,,buat rutin kat wad la hari2....ok..dah semester 6....mmg bz sangat pagi tadi...
menjelang pukul 9 pagi nak ke pukul sepuloh mcm tu..aku dan team aku..pegi la minum pagi jap..sbb dh clearkn sume keje2 kan....aku masuk2 je kat port rehat..(nme lainnye tangga..)...menyirap darah aku....budak junior semester 4...punye la sedap tidur kat mother bed....due ekor tido...2 eko lagi men henpon....patut la x pnh nmpk buat keje.....haishh..macam cilake je....itu x pe lagi....dh brape lame diorang melepak kat situ..kami nk minum pagi nih..duduk la kat tangga..sebab sume kerusi diorang dah conqer,,,mane perginye sikap hormat menghormati...tak blaja kat kelas ker...sungguh biadap...boleh ke dia buat derrk je bila perasan kehadiran kami nih....nnt kalu bg nasihat...buat muka plak....nasib diorang la dapat senior macam kami..x banyak bunyi....kalau datang jahat aku..aku tulis name ko anta kat madam....alasan,,tido dlm wad...bangang betol la....tak pe...nnt satu hari nanti..tau la ko...sume benda ko x tau buat kat wad...tak guna kalau terer dekat kelas,exam sumer,kalau kat wad tibe2 jd bangang..sah x bleh pakai....kejadah haramm betol la....


aku yang tengah bengang...
sori yer sbb guna harsh word..dah x tahan bebenor dah nih....

No comments:

Post a Comment