Saturday, August 6, 2011

tak lama lagi aku akan melangkah ke suatu gerbang...bukan gerbang perkahwinan,tapi gerbang pekerjaan.aku sendiri tak tau sama ada aku mampu atau tak untuk lalui semua ni..terasa diri ini ada kekurangan,keyakinan aku juga tidak bertambah dengan ketidakhadiran rakan2 seperjuangan di KSKB kuching dulu.

persediaan fizikal mungkin ada,tetapi emosi dan mental,aku x rasa ada.senang cite aku sebenarnye x sedia lagi nak keja.mungkin,kerana umur thap ni,aku lebih menginginkan proses pembelajaran seperti kawan2aku yang lain.mereka semua menyambung pelajaran ketahap yang lebih tinggi.bukan aku x boleh,tapi aku terikat dgn perjanjian,tak pe la,aku akan anggap ini sbg satu cabaran dan pengalaman untuk mematangkan diri.aku juga akan mengangap ini semua sebagai satu proses pembelajaran.

aku harap sangat2 lepas ni apa yang aku lakukan berjalan dngan lancar...

p/s:mse tulis entry nih,,aku tgh lapa..tapi aku x pegi makan pon...huhu....

No comments:

Post a Comment